Reminds me of summer

Jag behövde inte klara mig ett helt dygn utan min man, för igår ringde han o sa att han skulle iväg och sola solarium.. Mange ska till Thailand på måndag och vill bygga en grund så han tvingade William att följa med, det var inte frivilligt! Däremot följde jag med helt frivilligt. Så Mange kom och hämtade mig, sen hämtade vi William och sen bar det av. Och trots att jag bara solade ett litet tag eftersom att jag nyss solat så har jag nu mer fräknar än någonsin. Och nu behöver jag inte sola på ett bra tag, skönt!

Idag har jag inget jobb att gå till så jag ska småstäda lite sen kommer Wille och hämtar mig och så ska vi till centrum o gå på banken och lite annat nödvändigt. Sen ska vi köra in pappa till stan som ska på kryssning och ikväll ska vi dricka vuxensaft och umgås med våra underbara vänner! Låter som en helt okej dag va? Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0