Its always better when we are together

Sämst uppdatering de senaste dagarna, jag vet! Men jag har spenderat så mycket tid som möjligt tillsammans med William (  det vill säga dygnet runt sen han kom hem ). Och nu ska jag sova för att ta igen all sömn jag missat eftersom att jag och William helst inte sover när vi är med varandra.. vi har bättre saker för oss.. prata om allt mellan himmel och jord, eller ta på varandra till exmpelt! Haha!

Ikväll har jag varit barnvakt, och efter det kom Wille och hämtade mig och så åkte vi runt i bilen och sjöng till Linda Bengtzing bland annat. Så skulle han gå in på macken för att köpa något att dricka, och under tiden han stog i kassan satt jag ute i bilen och tittade på honom.. Det var då det slog mig, det faktumet att han faktiskt är min. Den där ur-snygga killen som varenda expedit i skärholmen inte kunde slita ögonen från, han är min. Helt otroligt!
Jag har nog fortfarande lite svårt att hänga med i vad som har hänt de senaste månaderna, det känns som en dröm som är för bra för att vara sann.. Jag är inte med en krävande idiot längre, jag slipper honom! Och istället är jag tillsammans med världens underbaraste! Det är hans ansikte som kommer vara det första jag ser varje morgon när jag vaknar för resten av mitt liv.. Kan jag leva med det? Definitivt!

Och apropå den krävande idioten så pratade jag med hans ex igår, alltså tjejen som dumpade honom innan jag gjorde det. Och vi kom jättebra överrens! Helt underbart att prata med henne, vi hade så mycket gemensamt och så mycket att prata om! Jag är inte ensam, haha!

Ps: H&Ms provrum och parkeringen vid Källbrinks IP är invigda!



Kommentarer
Postat av: Mamma

NEA!!! :)

2008-12-04 @ 06:58:32
Postat av: nea

Men jag sa ju att det inte var som du trodde! haha

2008-12-04 @ 18:55:52
URL: http://neachpeach.blogg.se/
Postat av: Mamma

Men då hade jag ju redan varit här och snokat :)

2008-12-05 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0