Ett paket till Nea?

Okej, det känns som att bloggen kommit lite i skymundan den senaste tiden, men det är bara för att jag spenderar all min tid med William och det kanske är lika bra att bloggen blir lidande då med tanke på att det enda jag skriver om är hur söt och underbar han är och bla bla bla! Men nu till en viktig fråga. Det finns ett par skor jag vill ha ( ovanligt? nej inte ett dugg ). Och jag undrar ifall jag ska köpa dom. Dom kostar 399:- och det är ju inte så farligt, men jag vet redan nu att jag kanske inte kommer använda dom särskilt mycket. Men jag vet att jag skulle må bättre bara av att ha dom där i garderoben, för det är riktiga små läckerbitar! Och är det inte okej att köpa en liten julklapp till sig själv så här i juletider? Det är det väl? Snälla?





Bild från www.dinsko.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååååå! du och skor! :)

2008-12-17 @ 07:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0