Dumma feber!

Okej, nu är jag väl skyldig er ett inlägg! Speciellt med tanke på att mitt senaste inte lät så positivt. Men det var ingen fara, jag var bara lite ledsen över att Wille precis åkt ifrån mig och det var hela 17 timmar kvar tills jag skulle få träffa honom nästa gång. Men nu blir det ännu fler timmar. Vi skulle gått på Skansens julmarknad idag med hans mamma, men jag vaknar upp med feber ( fortfarande sjuk sen tre veckor tillbaka ) så kände att det inte var en sån bra idé för mig att följa med. Och ikväll skulle vi gå på hockey och sen bio, men det är inte heller säkert att det blir av. Beror på hur jag mår då. Resten av dagen ska spenderas i sängen så jag kan försöka återhämta mig så mycket som möjligt! Men först, mat!



 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du såg så jävla stolt ut med honom vid din sida. Ni är ett jäkla vackert par måste jag säga. ^^

Det var riktigt kul att se dig igen.

Saknar dig och din sjuka humor :)

2008-12-21 @ 12:08:06
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0