100 kr?

Vi kom aldrig iväg till stan igår. Fastnade hos Bjellan istället, och jag hade jättekul!! Molle var där och det spelar ingen roll vad den killen säger eller gör, jag håller på att dö av skratt varenda gång han öppnar munnen! Sen badade vi jacuzzi oxå, eller bara jag, Molle och Niklas. Dom andra hade annat för sig. Trots att vi aldrig åkte till stan kom vi hem senare än vad vi förmodligen skulle ha gjort ifall vi hade åkt dit. Jag låg inte i säng förrän halv fem typ, och då somnade jag direkt. Sen vaknade jag klockan åtta av att pappa gick upp för att åka till norrtälje, så då gick jag upp och åt lite sen gick jag och la mig igen. Idag har jag varit med Mamma och vårdat min baksmälla. Och nu kallar sängen! Nighty Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0