Tv spel i ett bibliotek?

Nu sitter jag på jobbet, har precis ätit lunch vilket gick på fem minuter så nu ska jag fördriva tiden i ungefär en halvtimme innan jag börjar jobba igen. Idag ska jag katalogisera Tv-spel hela dagen. Vilket är lite udda för dom hör inte riktigt in här. Det skulle vara förståeligt om det var ett vanligt bibliotek, men det är ju faktiskt ett högskolabibliotek som bara har fakta böcker och kurslitteratur. Och det är lixom inga "nyttiga" tv-spel. Det är Tony Hawk, The Sims, NBA Live och liknande. Men jaja, jag är bara sommarjobbare, jag ska inte ifrågasätta så mycket :P Förresten, Grattis David som fyller 18 idag! Hipp Hipp Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0