The truth about this life is that we are all in it together

Idag är det som sagt var lördag och äntligen dags för partyyyy! Jag ska möta Willewonkaponken redan klockan sju så  vi hinner mysa lite innan vi beger oss till festen! Ikväll är det också äntligen dags för mig att inviga min nya svarta klänning, den är så bedårande! Just nu sitter jag och lyssar på Good Charlotte, när man inte har lyssnat på vissa av deras låtar på ett tag är det som att man upptäcker dom på nytt, låtar som jag kan utan och innan kan fortfarande få mig att tänka " åh jävlar vad bra dom är, helt fantastiska!". Jag vet att folk kallar mig för fjortispunkare när jag säger att jag tycker om Good Charlotte, men det skiter jag i! Jag har lyssnat på dom i över 6 år och så länge deras låtar fortfarande tilltalar mig tänker jag fortsätta lyssna på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0