Sugar we're going down.

Klockan är inte ens elva och jag har ändå fått en massa gjort. Plockat upp alla saker som låg på mitt sovrumsgolv, lassat in en massa tvätt i tvättstugan, druckit te och ätit minst 7 halstabletter. De två senaste sakerna för att när jag vaknade imorse så mådde min hals allt annat än bra. Så nu är den satt på super-duper kur så den ska må bra redan ikväll. Då är det hockey och Willewonkaponken ska med. Undra förresten vad han tycker om det smeknamnet.. vet inte om han läser min blogg eller inte, får väl fråga ikväll om det uppskattas! På fredag är det kräftskiva på gården för alla grannar. Eftersom att jag vägrar att skala kräftor ska jag köpa hummer istället.. Och så får pappa skala den! Om allt går som det ska kommer Malin och Marcus då, och förhoppnigsvis älsklingpälskling oxå! Vi är som gjorda för varandra!! Ni skulle sett igår;

Nea - Nu lyssnar jag på Ronan Keating, haha!
William - själv lyssnar jag på Britney!
Nea - Åååh, vilken låt?
William - Stronger, men bytte precis till Sometimes.



GAAAAAH! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0