Som sagt var.. PLAIN WHITE T'S!

Igår var jag på klubben för att se PWT's. Det är sällan ett band låter likadant live som dom gör på skivan, men det gör dom här. Det var en bra spelning, dock en liten publik och en extremt TRÅKIG publik. Okej okej, jag var inte mycket bättre själv eftersom jag större delen av tiden satt i baren. Men hallå?! Jag jobbar på dagarna, vilket jag kan garantera att den övriga publiken som samtliga var under 12 år faktiskt inte gör. Dessutom var jag på konsert för bara några dagar sedan och min kropp har inte återhämtat sig helt ifrån den ännu. Men det som irriterade mig var att det kanske var högst två eller tre på hela stället ( inklusive mig själv ) som hade hört flera låtar än bara hey there delilah. Har man bara hört en låt av ett band kan man lika gärna sitta hemma och lyssna på den istället för att gå på spelning och stå där som ett jävla fån när dom spelar dom övriga låtarna som dessutom är mycket bättre! Nejdu, nästa gång är det jag som står längst fram och sjunger med i varenda låt för full hals för att visa att dom åtminstonde har ett hängivet fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0