Säg det inte till någon!

Absolut inte någon? LOVA?! Bra.. Ikväll är det derby mellan Hammarby och Aik.. Djurgårdare som jag är helt igenom tycker jag att matchen bara kan sluta på ett sätt, pest eller kolera! Men, bara för den här matchen, bara för ikväll. Så skulle jag bli lite mindre äcklad om Hammarby vann. Japp, ni läste rätt. Jag som tycker att Hammarby är det vidrigaste som finns sa att jag föredrar om dom vinner. Inte för min skull, utan för min älsklings skull ( japp... hammarbyare.. jag ska försöka ta det ur honom ). Han skulle bli så ledsen om dom förlorade, och jag vill inte att han ska vara ledsen. MEN, ni lovade att inte berätta för någon!! Kom ihåg det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0