Oh take me back to the stars

Jag känner mig som en hel människa igen, för idag har jag shoppat! För första gången på väldigt länge faktiskt.. Kom visserligen bara hem med ett par stövlar och en klänning. Men det är tanken som räknas! Och klänningen är nog det mest bedårande jag har sett på länge! Den ska jag ha på mig på lördag. Risken finns att jag kommer se lite för uppklädd ut.. men det struntar jag i! Man kan aldrig vara FÖR uppklädd! Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, har inte sovit någonting den senaste tiden känns det som.. Först var det på grund av mardrömmar, nu är det på grund av att jag ligger och ler för mig själv hela nätterna. Imorgon är det hockey igen, då ska Robin följa med, woho! Har inte träffat honom sen vi tog studenten, det är på gränsen till skandal! Men vi får ta igen allt imorgon, lär bli en massa skratt och skvaller! Och på fredag ska jag nog bara vara hemma och ta hand om mig själv, lägga en ansiktsmask, noppa ögonbrynen och fixa naglarna och så. Och sen är det ju faktiskt redan lördag.. Jag längtar tills på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0