No boy can make me feel like you.

Igår var vi på bio, det blev Love Guru till slut. Och jag tror vi var överrens om allihopa att den sög! Fast jag skrattade nästan hela tiden ändå, men jag skrattar ju åt det mesta. Jag hade det jättetrevligt igår! Det är skönt att William kommer bra överrens med Malin och Marcus och tvärtom. För han är verkligen det sötaste som finns, William alltså! Hela dagen har han skickat gulliga sms till mig och jag kommer på mig själv med att gå runt och le som ett jävla fån. Mina arbetskollegor och alla studenter som går förbi undrar nog vad det är för fel på mig, hehe! Ikväll är det första hockeymatchen. Fy fan vad jag har längtat! Det lixom spritter i kroppen bara jag tänker på att det bara är några timmar kvar nu, hallelujah! Innan dess ska jag till centrum, måste köpa något sjal liknande så jag inte fyser ihjäl nere i hockeyhallen sen. Och då behöver jag visserligen ett par nya skor oxå.. ska tjata på pappa om pengar!  Jag har snöat in mig totalt på två låtar med Miss Li. Säg det inte till någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0