Never set me free

Det blev ändrade planer för hela dagen, så klart.. Skulle ju hjälpa Malin C att packa men var så jag fruktansvärt trött så jag kom inte ur sängen. Istället så städade jag lite när jag väl vaknat till och nu ska jag in i duschen. Sen kommer Mallan hit istället och så ska vi fixa oss iordning tillsammans och prata ikapp lite om vad som hänt senaste tiden. Vilket är en hel del. Ikväll ska vi ut med gamla gänget och ta några öl ( bacardi breezer eller vin för min del, jag har blivit en riktig fjolla när det gäller alkohol ). William ska förmodligen oxå följa med, men just nu ligger han hemma och har ont i halsen. Men jag har sagt att han måste dricka en massa te så förhoppningsvis går det över till senare ikväll. Ikväll blir det bara jeans, ett glittrigt linne och högklackat. Jag kan ju faktiskt ha högklackat nu utan att känna mig som en jätte. Jag älskar långa killar! Tar kameran med mig så förhoppningsvis blir det lite roliga bilder att lägga upp här. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0