My body is longing to hold you

Klockan är ett och jag har precis lämnat sängen. Ändå har jag knappt sovit nånting.. Jag har bara legat i sängen och tänkt på hur skönt det är att allt verkligen börjar ordna upp sig. Jag menar, till och med allt med D har löst sig, efter tre år av bitterhet och ångest. Så skönt! Vi är numera vad man kallar för "vänner". Om tre timmar ska jag åka med pappa til kungens kurva, han ska köpa en ny mobiltelefon. Och ikväll ska jag bara vara hemma, pyssla lite och hålla koll på Dif matchen via live uppdateringar. Egentligen skulle jag ha gått på matchen, men nu blev det inte så så för nöja mig med uppdateringarna. Kanske är dags att äta något nu? Tror nog det.. Och vet ni? Imorgon är det lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0