Morfin Morfin - Hostmedicin ( det rimmar )

Nu har jag varit hos Mammsen och hämtat medicinen och lagat ett linne. På vägen hem handlade jag med mig middagsmat oxå, duktig Nea! Sitter för tillfället och dricker varm kyckling soppa, har inte vågat ge mig i kast med medicinen ännu eftersom att den har en tendens att verka på mig på samma sätt som en rejäl mängd alkohol gör. Allt börjar snurra, sen deckar jag. Wham Bam Thankyou Mam! BORTA! Och jag har lite saker jag måste fixa innan dess. Så nu ska jag ta tag i det för att sedan med glädje ligga i sängen i koma tillstånd, i flera timmar! minst! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, sounds like a nice pill! :D

Fan vad härligt att höra gumman!



Jodå det är hur bra som hrlst. Känns som om jag äntligen kan börja gåvidare efter allt som hänt dom senaste åren =)

2008-08-28 @ 13:21:35
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0