Mjao!

Imorse smsade jag med min älskling, då konstaterade han att jag verkligen har ett köpberoende, fast jag förnekade det! Lite senare bestämde jag med Angelica att vi skulle ses en snabbis, och eftersom att Farsta ligger mitt emellan oss så blev det där. Fast jag skulle ju bara titta. Defenitivit inte köpa något!! BARA TITTA! Nu är jag hemma, ett par skor och en klänning rikare och helt jävla förälskad i en annan klänning som blir det första jag köper när jag får pengar nästa gång!! Den var inte särskilt dyr men eftersom jag inte får min lön förrän nästa månad så tänkte jag att den får vänta lite... Men jag är kär! Kristna människor går i kyrkan, jag går på Gina Tricot!!
Och skorna var förresten jättesöta! Visserligen alldeles fel säsong nu eftersom sommaren snart är slut..
Men dom var ju faktiskt på rea! Och då är det okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0