Livet leker!

Just nu känns mitt liv helt otroligt jävla underbart! Vi har börjat få iordning hemma, hockeyn har börjat igen, jag har världens bästa kompisar och jag är upp över öronen i förälskad i världens gulligaste kille!
Jag vet att det har gått himla snabbt, men som han själv säger, det känns 100 % rätt! Det gjorde det redan ifrån början, direkt när jag lärt känna honom lite så kändes det som en självklarhet att vi ska vara med varandra. Och jag mår så himla bra!! Pappa påpekade bara för några timmar sedan att jag varit mycket gladare den senaste tiden. Och det är det flera som har lagt märke till. Jag hoppas att allt fortsätter rulla på i rätt riktning nu. För det här kan jag vänja mig vid!

I almoust forgot what it was like to know when it feels right,
But with you I can let my hair down, I can say anything crazy,
I know you'll catch me right before I hit the ground.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0