Like a stone I fall into your eyes.

Nu har jag kommit hem ifrån hockeyn. Vi åkte hem efter andra perioden, då stog det 4-1 så Huddinge kanske faktiskt vinner en match för en gångs skull... Det var jättekul att träffa Robin, har inte gjort det på evigheter! Men vi pratade på som vanligt.. Alltid lika mycket skvaller! Robin är nog den av mina kompisar som är mest som en riktig tjejkompis ska vara, när vi umgås så festar vi, shoppar eller bara sitter och skvallrar. Underbart! Ikväll blir det nog sängen tidigt.. Ska bara dricka upp resten av min "Vitamin care" någon konstig grej dom hade börjat sälja i cafeterian som ska vara bra för hud hår och naglar.. Känns inte särskilt pålitligt men vad har jag att förlora?! :) Goooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0