Klaaaaaaaaar!

Nu har jag redan slutat, jag blir klar med alla arbetsuppgifter alldeles för fort så det finns inte tillräckligt mycket saker för mig att göra på dagarna. Men jag klagar inte! Nu ska jag nog åka förbi mamma en snabbis och säga hej till min bror som är på besök. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Hem och sova kanske? Det behövs! Inatt har jag knappt sovit någonting, först blev det ännu en diskution med Stefan som har svårt att förstå att det är slut och att dete är försent för honom att göra något åt det. Sen kunde jag inte somna för jag tyckte regnet lät så mycket, och när det väl hade slutat regna var jag så arg på regnet så då kunde jag inte somna på grund av det, men till slut så gick det.  Sen vaknade jag imorse och tänkte " vad skönt, klockan har inte ringt så jag kan sova lite till" och precis när jag somnat om så ringde självklart klockan. Så jag tror nog det är sängen som gäller när jag kommit hem! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0