Im really falling for you

Igår kväll tyckte jag det var jätteromantiskt att stå ute och pussas och strunta fullständigt i att regnet öste ner över oss.. Idag, efter en natt av host attacker och utan röst.. Njae, inte riktigt lika romantiskt! Men tills imorgon måste jag bli frisk!! William struntar i att åka på kryssning med sina killkompisar bara för att vara med mig ( med tanke på jag känner de flesta av hans killkompisar kommer jag nog få höra ett och annat om det nästa gång jag träffar honom, men jag hade faktiskt ingenting med hans beslut att göra!! han fattade det själv! ) så måste jag ju bli frisk! Så nu ska jag klä på mig riktigt varmt, bege mig till mamma för att hämta min super duper starka hosmedicin som jag fick när jag hade lunginflammation, sen hem till sängen igen och börja halsa!

If I'm standing in the pouring rain, I dont mind, I think of you and everythings allright.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vem fan är William? Och vad hände med Raggar-look-aliken?

:D

2008-08-28 @ 12:49:19
URL: http://jenniferbroberg.blogg.se/
Postat av: nea

Haha knappt så jag hinner med i svängarna här, men den ena har lixom konkurrerat ut den adnra ;D

2008-08-28 @ 13:30:07
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0