Igår var en.. intressant kväll!

Självklart åkte sanning eller konsekvens korten fram vilket ledde till en hel del.. Sandra juckade mot mitt ben som en hund och Danne klädde av sig till underkläder och smörjde in sig med body lotion så sexigt han bara kunde. Han bjöd även på ett "röv-trick" som inte ingick i uppgiften men som han ändå flitigt brukade. Jag hade jättetrevligt, trots att det inte blev så mycket roxette eller britney, det var jag och malin mot alla andra så tyvärr var vi tvugna att ge med oss efter ett tag. Men jag måste nog säga att kvällens höjdpunkt var varje gång William fick för sig att han ville ha tequila. han höll på att spy vareeenda gång men ändå gav han inte upp. Han skulle prompt ha mer. Hans ansikte utstrålade plåga och det var länge sen jag skrattade så mycket!! Är jag en ond person?
I alla fall så gick jag och la mig vid åtta imorse, sov till ungefär tolv. Och nu bär det av till mamma för att äta lite och vänta på att klockan ska slå Lasse på zinken tid. Cant wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0