Ibland hatar jag barn!

Godmorgon! Idag vaknade jag av ett helt dagis som skrek allt vad dom kunde i lekparken utanför mitt sovrums fönster. Jag får alltid sån lust att öppna fönstret och kasta hårda saker på dom! När jag får egna barn ska jag minsann lära dom att man inte skriker i lekparker. och absolut inte innan klockan elva på förmiddagen! Idag ska jag ta en sväng förbi solariet, sen tvätta lite klänningar som måste tvättas för hand som jag har skjutit upp alldeles för länge nu.. det är så fruktansvärt tråkigt att tvätta för hand! Slicka armen Jimmy smsade mig idag oxå, han frågade om jag fortfarande var med Stefan, när jag sa nej blev det genast en massa hjärtan och gulligull och "när ska vi träffas gumman?" stackaren ger aldrig upp! Nu väntar jag bara på ett sms ifrån min älskling så jag vet om han var tillräckligt frisk för att gå till jobbet imorse eller om han fortfarande ligger hemma och har ont i halsen :( jag kan inte låta bli att ha dåligt samvete eftersom han blev sjuk i lördags och han i fredags gick runt halva huddinge mitt i natten för min skull.. Nu har jag skrivit alldeles för mycket om onödiga saker som ingen bryr sig om så jag slutar här för tillfället. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0