I dont shine if you dont shine

Som ni kanske förstår av mitt förra inlägg så började kvällen bra ;D Den fortsatte i samma riktning kan jag säga! Först var vi bara jag, malin, marcus och min förra granne Johan ( 30+ ) som valde att hänga med oss hela kvällen. Sen kom älsklingspälsklings William oxå och så gick vi till falken i hopp om att det skulle vara lite drag. Men det blev en besvikelse... Dah!? William var i alla fall generös med ölen vilket ledde till att Malin till slut praktiskt taget fick bära hem Marcus, haha! Sen gick jag och Wille till grillpalatset. Vi tappade bort Johan någonstans på vägen, vilket iförsig kanske var lika bra.. Han blev lite väl aggressiv ett tag och sa till Wille att " om jag ens ser att hon är ledsen på grund av något du gjort så sov med ett öga öppet. Behandla henne som skit - Dö som skit!". Haha sött! Men i alla fall, vid grillpalatset träffade jag först en man som av någon anledning frågade om han fick smaka på min korv ( med räksallad, mumma! )när jag sa att han inte fick det frågade han om han fick smaka på Willes korv istället, grejen var bara att han åt kebab, inte korv. Detta gjorde mig väldigt upprörd så jag vände mig till hans kompis och sa att han  skulle ställa upp så min man fick vara ifred. Jag slängde till med den gamla dängan, "man är ju inte bög bara för att man suger av en kompis" Sen mötte vi Bjellan oxå, av någon anledning.. Första gången han träffade mig och Wille tillsammans efter att han fått reda på oss. Sen gick vi i alla fall hem och sov. Och nu har älsklingen gått, han skulle köra sin pappa till arlanda.. Tanken är väl att jag ska gå o lägga mig i sängen och försöka sova vidare.. Men det känns inte så lockande, den kommer kännas så tom nu utan en två meters man haha! Men jag måste göra ett försök i alla fall.. Senare idag har jag lovat Michael att gå på hans match.. Får se om jag orkar! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0