Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?

Jag vaknade för 40 minuter sedan. Helt sjukt, jag brukar aldrig kunna sova så länge! Men kanske förståeligt eftersom jag var uppe hela fredagsnatten och inte gick och la mig förrän halv åtta på lördagsmorgonen. Och inatt blev det inte sängen förrän efter två.. Winnerbäck var underbar igår! Det var 6e gången jag såg honom, och han har inte gjort mig besviken en enda gång!!! Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske åker till Nicke och Sara och hälsar på den lilla bebisen som har kommit nu. Eller så hälsar jag på Mammi och tar det lite lugnt bara! Imorgon är det jobbet som gäller igen.. Får se hur många dagar jag jobbar den här veckan. På tisdag är det Plain White T's på fryshuset, och på torsdag har Huddinge sin första träningsmatch! Sen har jag eventuellt lite andra trevliga saker planerade den här veckan oxå :) Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0