Gul Röd Blå!

När jag såg att Dif matchen skulle sändas på tv4 sport var min lycka fullkomlig! Har suttit som klistrad framför tv:n. Och världens underbaraste lag vann självklart! Och det var så jävla skönt att kunna glädjas åt när D gjorde något bra istället för att sitta där som en bitter kärring och tjura. Jag kan vänja mig vid den här kompis grejen! Min pappa har haft jättekul åt mig ikväll.. Jag tror att jag blir lite väl med dragen i spelet.. och lite väl grov i munnen kanske.. Så fort nån från "det där jävla laget med ett pack äckelfinnar" blev utvisad skrek jag "Där kan du sitta din jävla...." Ja ni kan väl räkna ut själva hur den meningen avslutas.. Hockey är inte bra för mig! But I love it!



Som stjärnor i natten som sol vind och vatten
Som himmlen en sommar dag
Som dom bra resultaten som snus efter maten
Som världens bästa lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0