"Försvinn jävla vatten, FÖRSVINN!!!"

Nu har jag varit duktig!! torkat golvet och allting.. Visserligen spillde jag ut en hel hink med vatten i hallen vilket inte var uppskattat!! Efter att tag så insåg jag att hur mycket jag än skrek på vattnet skulle det inte försvinna av sig själv så det var bara att börja torka upp alltihopa.
Men nu är jag i alla fall klar med städningen så då är det dags att ta tag i mig själv. En välbehövd dusch kallar och sen klädval och sminkning och sånt. Nu ringde Malin och sa att hon och Marcus ska komma förbi och lämna lite grejer oxå, så duchen får vänta tio minuter!! Stackarna som får se mig så här...!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet, jag fick mardrömmar ;)

pusss

2008-08-11 @ 09:45:47
Postat av: nea

haha fullt förståeligt!

2008-08-11 @ 11:58:18
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0