Fall to pieces

Klockan är inte ens elva och jag har redan hunnit med massa saker idag! Klockan nio imorse hoppade jag upp på cykeln och tog en tur till solariet, låg där i tjugo minuter och fick en massa fräknar ( och en fin vit kant på armen efter mitt hultsfred band, vackert... ). På vägen hem igen blev jag förbannad på tre killar som knappt lämnat snorunge åldern ännu men ändå trodde dom var så jäääävla coola. Dom gick mitt på cykelbanan och när dom såg att jag kom så tittade dom bara på mig men dom flyttade sig inte, så jag kastade rejält med onda blickar på dom och cyklade upp på gångvägen istället, när jag är precis bredvid dom hör jag "shit vad sur hon verka va, har hon mens eller?". Och det var sååååå nära att jag stannade min cykel och sa alla möjliga saker som deras föräldrar aldrig skulle förlåta mig för. Men jag cyklade snällt vidare och förbannade dom tyst i mitt huvud hela vägen hem. När jag kom hem satte jag mig här för att kolla igenom alla sidor jag sparat bland mina favoriter. Mestadels bloggar.. Detta tar ju åtminstonde en timme, men nu har jag lixom uppdaterat mig inför dagen. Nu är jag redo. För vad den här dagen nu får för sig att komma med. Men nu är det duschen som väntar!


Förresten, idag är vi en dag närmare lördag..Yaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0