Du är slagsmålet jag aldrig kan vinna.

Humöret skulle vara på topp ja, jag var verkligen taggad.. Satte oss i en taxi till skogås, gick av där vi skulle gå av. Sen gick vi helt fel, två gånger. Till slut skickade dom ut räddningspatrull efter oss och vi konstaterade flera gånger att dom faktiskt inte borde släppa mig lös hur som helst.. Så kom vi i alla fall dit, Wille tyckte det var lite pinsamt att han inte kände någon och jag var bara så grymt trött. Det slutade med att vi satt ensamma i ett hörn hela kvällen och halvsov och pussades och pratade inte med någon annan.. Som min mamma sa "man ska inte gå på fest när man är nykär" haha! Vid halv två tiden bestämde vi oss i alla fall för att åka hem, jag höll på att frysa ihjäl medans älskling försökte få ta på en taxi. Sen fick vi i alla fall tag på en.. Med tanke på att Stefan sagt att han skulle sitta utanför min port tills jag kom hem för att han ville prata med mig så gick Wille av vid mig för att kolla att allt var lugnt. Men han var inte där, så jag fick gå in och sova och Wille gick hem. Han är så jävla söt! Och han är min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0