Come on over

Hockeyn var grymt tråkig.. Har lessnat totalt på Huddinges matcher efter att jag började följa Djurgårdens matcher oxå, skillnaden på tempo är rätt så stor! D var där, jag har inte sett honom på nästan ett halvår. Och det här var nog första gången jag träffade honom utan att känna nånting.. Inget pirr, ingen klump i magen, inga tårar på ingång, INGENTING!! Så jävla skönt. Han däremot såg gladare ut än någonsin att se mig.. Sen han fick reda på mig och William har han haft jättekul åt mig, tar tillvara på varje tillfälle att ge mig pikar.. Han började le som en fiskmås ( ja en fiskmås! ) så fort han fick syn på mig, och sen kom det.. det klassiska "Thcjaah" haha! Nu sitter jag bara och väntar på att min darling ska ringa så jag kan springa ut och möta honom en snabbis..


I need you now
I need you bad
I need you, baby looking just like that
I wanna kiss that smile that's on your face

Kommentarer
Postat av: Amanda

Shiat pomfriet jag funderade vem denna nea kunde vaara

tills man ser ordet "hokey" ah! Now I know, it can only be you ;)

2008-08-27 @ 23:14:13
URL: http://avo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0