Always, med vingar?


Festens höjdpunkt igår var garanterat toalett besöken. Första gången vi var på toa så var det jag, Malin och Marcus. Eftersom ett av våra bestående skämt är att jag är lite av en tredje part i deras förhållande började jag och Malin självklart att stöna. Och istället för att gå ut o se lite mallig ut så smög Marcus skamsen ut och försvann därifrån så fort som möjligt trots applåder från folk utanför.
Nästa toalett besök var det bara jag och Malin, hon sätter sig ner på toaletten och ska precis börja kissa när hon inser att det inte finns något toapapper. Så medans hon sitter på toaletten och bara kniper så försöker jag göra det bästa av situationen. Jag rotar i varenda litet skrymsle och efter lite klättring i badkaret hittar jag ett paket bindor. Så dom fick duga. Malins kommentar var skönast " det känns inte som att det torkar så mycket, det glider mest runt ". Jag älskar henne!
       

Ps: Ser inte jag och Marcus väldigt bajsnödiga ut? Men visst ser han ut att njuta mer av det än vad jag gör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0